co dajesz Klientom?

08.12.2016

Czy zapytałeś kiedyś Klientów, dlaczego z Tobą współpracują? Co sprawia, ze wybierają właśnie Ciebie?

 

Możesz się zdziwić! Często sami odpowiadamy sobie na to pytanie. A jednak. Kiedy kilka lat temu oglądałam wykład Pawła Tkaczyka, myślał że Klienci cenią agencję za projekty, terminowość… Zdziwił się, kiedy usłyszał: bo Ty zawsze odbierasz telefon. A jak nie odbierasz, to oddzwaniasz.

 

Za co Ciebie cenią? Co im dajesz? Usługi na najwyższym poziomie i  najwyższą jakość produktów ma już każdy. Zapytaj, co dajesz swoim Klientom, a nowych zapytaj, jakie mają oczekiwania. Nie zgaduj – rozmawiaj, pytaj. To przyniesie koć obu stronom.

 

Ty dowiesz się, za co ceni Cię Klient, a On będzie wiedział, że o nim myślisz. Że dbasz o Niego.

 

Jestem marketing integratorem – dbam, by wszystkie działania marketingowe danej firmy były spójne skierowane do Klienta docelowego. Kiedy zapytaliśmy, za co cenią nas Klienci Agencji M4Bizz, odpowiedzieli: za bezpieczeństwo, za to, że mam czas na prowadzenie firmy, za spokój, bo mój marketing jest w dobrych rękach, jesteś marketingowym aniołem stróżem, prowadzisz moja firmę do sukcesu.

 

Dziękuję! Jesteście dla mnie ważni!

 

 

 

 

co-dajesz-klientom