Czy treść jest ważna?

12.08.2016

Kiedy planujesz swoją stronę internetową, ba! nawet ulotkę – skupiasz się na projekcie graficznym. A treść?

Często wklepujemy tam cokolwiek, byle logo było duże i dane kontaktowe aktualne. Poniżej znajdziesz pięć zasad, które pomogą Ci zapanować nad treścią.

 

1. Najważniejsze, żeby wiedzieć po co i do kogo adresujemy dane działanie.
Pieniądze wydane na ulotki, które nie mają określonego Klienta docelowego są wyrzucone w błoto. Wszystkie działania, w których nie określimy klienta docelowego nie przyniosą oczekiwanego rezultatu.

 

2. Dzięki planowaniu działań, łatwiej Ci rozplanować i przygotować treści.
Kiedy rozpiszesz sobie działania, jakie będziesz realizować w tym kwartale czy roku, łatwiej będzie Ci zapanować nad treścią przekazu.

 

3. Skoordynuj swoje działania.
Jako marketing integrator koordynuję działania marketingowe moich Klientów. Oznacza to, że przekaz, który wychodzi os Klienta jest spójny nie tylko wizualnie, ale też merytorycznie.

 

4. Wzmocnij przekaz.
Zarządzasz stroną internetową, przygotowujesz materiały firmowe i zawiadujesz mediami społecznościowymi. Wzmocnij najważniejszy i najbardziej interesujący przekaz. Śledź statystyki, zobacz, co zainteresowało odbiorców w ostatnim tygodniu i wykup reklamę. To się opłaci! Wzmacniaj przekazy, które cieszą się dużym zainteresowaniem.

 

5. Spraw, by treść była ciekawa. Wchodzisz na stronę firmy remontowej. A tam główna informacja, że właśnie kupili najnowszą maszynę wraz z jej opisem. Czy Ciebie to zainteresuje? Raczej nie. Do czego mi dane techniczne maszyny? Kupujemy korzyściami. Jeżeli chwalisz się osiągnięciami, przedstaw je w świetle korzyści dla Klienta.

 

lorem ipsum