Kreatywna kawa

17.08.2017

Każda firma myśli o wyróżniku. Co takiego wprowadzić, by w myśl zasady “wyróżnij się, albo zgiń” – zaistnieć. To także tytuł książki, którą napisał Jack Trout.

Pierwsze myśli kierujemy do ceny oferowanych produktów, ale nie tędy droga. Daj klientowi coś, co tobie także pomoże w kontakcie. Dla mnie idealnym rozwiązaniem jest kreatywna kawa, którą proponuję moim nowym klientom. Daję im od siebie czas, omawiamy możliwe działania, podpowiadam drogę. Trwa około godzinę. To darmowe konsultacje i możliwośc poznania. Bo w działaniach marketingowych potrzebne jest zaufanie i ta nić porozumienia.

Oddajesz w obce ręce prace nad twoim dziełem – firmą. Twoje logo, wizytówkę, stronę www, identyfikację wizualną i działania marketingowe ma stworzyć ktoś zupełnie obcy. Trudna decyzja. Dlatego klienci cenią te kreatywne kawy u mnie, bo to daje im możliwość poznania firmy, z którą chcą współpracować, ale także spojrzenia z innej strony na swoją działalność.

Zatem zapraszam, zadzwoń, umówimy się na kreatywną kawę – Joanna, 501 925 206.